ENJOY IT...

Friday 3 August 2012

shopping vs lembik

Assalamualaikum....

hoho...sudah 14 ramdhan cepatnye... ikutkan hari ni terawih dah leh baca doa qunut la kan... tapi aku dah jarang g masjid sekarang... buat kat rumah je la...al-kisah terjadi bila ustaz da bagi taskirah.. ustaz kata perempuan xyah datang masjid pun xpa... laki yang patut datang..ni x perempuan ramai dari laki...perempuan  kalau datang masjid boleh mendatangkan fitnah jugak..huhu..sebelum apa2 terjadi baik aku ngelak kan....ustaz tu kata kalau buat kat umah pun xpa.. dapat gak pahala.... 

ok2 dah2.. back to tajuk... shopping?? huhu tadi pagi g tepeng ngan akak n mak aku... mak nak cari barang sikit.... sememangnya aku xnak ikut.. tapi kalau x ikut mak kata nanti xda kasut lak... walaupun umur dah 22 tahun mak tetap nak sediakan persiapan raya yang lengkap untuk aku.. memandangkan aku seorang je yang xkeja lagi... masa pagi tadi aku ok lagi segar bugar.. start pukul 2 lembik... jalan pun slow dah... nak cari t-shirt n seluar pun xkesampaian dah xsanggup... dengan bau kfc nye hoho terliur wei... terbayang air twister yang sejuk2 tu lagi.. aih... memang wat nafsu aku memberontak gak.. tapi iman masih kuat...

t-shirt n seluar tu nanti2 la.. xpenting sangat pun.. asalkan da baju untuk pagi raya pun dah syukur alhamdulillah... tapi tadi mak duk tanya2 je nak lagi x baju kurung... haih pantang di tanya sambar sepasang lagi.... walaupun sebelum ni mak dah beli jubah n baju kurung moden... xpe la leh la buat baju kuliah nanti...

then g the store rambang mata haih... kasut polo buat offer.. mak akak n aku suka kasut polo ni.. tahan lama n sedap di pakai... mahal sikit je tapi rasanya semua mampu beli.. sebab tadi offer gila2... tapi tadi aku beli kasut untuk g kuliah je... raya nanti pakai selipar pun xpa...

balik dari beli semua barang tu.. dalam keta aku tidur xsedar diri.. sampai2 umah terus g mandi... huh lembik xbermaya... tobat la xmau kua time bulan posa ni....


No comments:

Post a Comment