ENJOY IT...

Sunday 6 May 2018

Family ber BBQ

Assalamualaikum

Hai uolls

Tetiba ter'rajin' nk update je.. haha nak clearkan phone ni gambar2 byk sangat iolls rimas

Lately ni asyik sibuk je so nak gather with family members agak terbatas. Walaupun sibuk macam mana we decide nak jugak buat makan2 sebab tahun ni xpernah jumpa reramai lagi mesti ada ja yang xdapat balik. Ni pun ada ja yang xdapat balik along nun jauh di Kelantan. Cuti di bekukan since pilihanraya dah dekat. Its okay nanti raya kita repeat lagi ok.

Penat ya rabbi sebab buat semua last minute but we enjoy it and happy tummy also hehe

Walaupun kita jarang jumpa adik beradik.. harap ukhwah silaturrahim antara kita adik beradik tak kan terputus. Sentiasa ada di saat susah senang. Sentiasa mendoakan, tolong menolong dan menyanyangi each other gitueww hehe. Keep in touch okay. Much love haha.

Lets skodeng the gambars.

Kek coklat kukus made by k.imah n aku tolong2 ja haha

Kek besday april sponsor by k.lang n abg sham

Aiskrim choki2 yang orang lain berkurun dah buat.. aku baru nak buat. Alhamdulillah Allah bagi sedap.

Bbq time. Walaupun hujan lebat guruh berdentum alhamdulillah dipermudahkan. Acik  sponsor arang. Orang kuat bbq a.razak acik n abg  zul.


Jenuh makan wei huhuhu

Hidangan lengkap ya rabbi terliur sudah. Di sebabkan perapan bbq yg sedap tu.. aku yang xmakan kambing pun jadi nak makan.. makan with sos lada hitam n sos mushroom. Terangkat wei subbahanaAllah Allah izin bagi sedap. Credit to k.imah sebab dia peneraju buat bbq ni semua dia settle dari beli barang sampai la buat sos n perap.

Family members jenuh makan. K.yan buat bihun Singapore. Da sponsor puding roti and tart coklat. Aku goreng nugget kahkahkah paling simple.

 Som tam made by bil a.razak


Oh ya credit to my ank buah Dinie photographer for the nice photo. Gambar and video lelawo tu dia yg ambk.... gambar kelabu asap tu aku le ambk.. guna phone cap ayam aku tu haha






No comments:

Post a Comment