ENJOY IT...

Friday 30 November 2012

doa dari mak...

Assalamualaikum....

hai korang.. wat apa tu? huaaa penat la hari ni...sebab pagi senam robik yang xbape nak senam rasa mcam di tipu je..xbest langsung...huhu.. then petang tadi aku ngan BFF gi changlun makan kfc n jalan2 cuci mata... beli la barang sikit2 nak shopping sangat tu idak le bila hujung2 sem ni.. mak kata jimat la.. ye aku jimat tapi bab makan sama sekali tidak.. aim tahun depan nak DSLR pasti kan dapat insyaAllah.. so kumpul dari sekarang..sikit2 lama2 jadi bukit hehe...

ok2 back tu topic... pagi tadi balik dari senam robik.. rasa rindu sangat dekat mak..then aku terus mesej mak.. 

aku: mak wat pe tu? (uih sempoi nye aku ngan mak.. ala2 mesj ngan kawan lak kihkih)
mak : dalam keta nak p trgganu..
aku (dpt2 msj tu terus sentap huhu sedihnye kena tinggal lagi tapi cover) syoknya. org boing la. xda wt pa.
mak: mak ni ikut je la hati x seronok pun. bulan 3 nnt kena minum ubat bom kurung la
aku: erm xpe la.

sampai tu je aku mesej ngan mak..sebab sangat sedih.. selalu je kena tinggal konon2 merajuk la tu.. pastu xpe la.. Allah tahu aku tengah sedih masa tu... tetiba dapat mesej dari BFF 

ayu: beb ptg ni free x.. ke nak kuar sok he2
aku: beb rni la kua sok kena g libry..

then kteorg sambung chat dekat fb... bincang punya bincang... set masa lepas jumaat kua..naek bas darul aman yang sangat *cantik..hihi..

walaupun merajuk dengan mak (ala merajuk manja2 je).. still mesej gtau lagi kalau nak kua g mana2..

aku: org kua ngan ayu mkn kfc boing sgt duk bilik tu
k.imah: hp mak weak, maap le

huihhh erm xpe la... so g la jalan2 ngan ayu g c-mart, g watson then g kedai best buy.... pastu terus g kfc...

taddaaaaa..ni la kteorg mkn tadi... sama je.. taste kteorg ni kadang2 sama hehe


seperti biasa ayam 2ketul akan seketul je abis...

then pas makan2 g ekspo buku lak.. habibi buat ekspo buku.. best sebab banyak potong..novel jangan di kata la belambak2.. memandang kan aku nak dekat exam so aku pendam kan hasrat tu beli novel huahua... tapi2 aku da beli buku ni...


pas beli buku terus balik...masa dalam bas mesej mak lagi...

aku: org g pesta buku beli buku tips sihat ke tanah suci ngan soal jawab tentang haji & umrah...
mak: alhamdullilah semoga nak mak jadi anak yang solehah

see... mak memang xkan marah kalau duit abis beli makanan n buku...

pas dapat mesej tu rasa cam nak nangis je..huhu mudah2an doa mak dimakbulkan amin....

hehe gambar ni xda kena mengena.. saje suke2 hihi

No comments:

Post a Comment