ENJOY IT...

Monday 26 November 2012

husna sangat sibuk!!!!!

Assalamualaikum....

hye korang.. sihat? alhamdulillah... weiiii rasa sangat terbeban bulan ni haiyakkk tolong2... kerja bertimbun2 mid term berderet assignment berderet... ohhh projek lagi... ni la nama nye sem 5..lagi meingkat lagi susah kan2.... xtau la sampai mana boleh bertahan harap boleh bertahan sehingga ke stage la ea... huhu... tido awal bangun awal... stduy bagai pulun wat assgnment lagi... oh tanggungjawab.. tapi kadang2 bila berfikiran positif rasa syok pulak bila banyak kerja ni sebab xda fikir bukan2...hehe.. hanya fikir untuk settlekan semua ni je...

tadi baru habis daftar praktikal...oh latihan industri (LI) anda buat cik husna terbeban untuk memikirkan di mana tempat untuk buat LI... malam tadi gi la ngadu dekat mak...

aku : makkkkkkk...eh hehe assalamualaikum..
mak :waalaikumusalam...ha awat..
aku: mak sok org kena daftar praktikal ni macam mana ni org xtau nak letak tempat apa...huhu
mak : ala letak la selama satu sg petani satu kan senang.. kalau sg petani boleh duduk umah k.lang kalau selama senang dekat... tapi masalahnye kamu ni apa pun xpandai bawa.. nak g praktikal nnt macam ne...
aku : mak org janji mak org nak belajar bawa moto n nak hbiskan lesen huhu...
mak : kalau da semangat macam  tu xpa la.. mak memang harap sangat kamu tu berani kena la yakin
aku: huhu ye la mak, mak percaya la kat org ..org memang nak belajar moto betoi2 org xnak main2 dah..
mak: ha bagus la mak sokong2...
aku: hehehe

ha then settle masalah aku.. mak memang super mak... banyak masalh boleh selesai bila ngadu dekat mak..hehe love u infinity mak... muahhhhhh hehehe

oyeyeye... JULY 2013... LI :)



mengimbau masa form 6 bila kain songket ni pakai semula... hehe..







No comments:

Post a Comment