ENJOY IT...

Tuesday 11 December 2012

hangout with girls only!!

Assalamualaikum

hye dear my friends... wah2 minggu yang sangat ya ampun.. SESAK!! sesak nafas semua rasa aih.. semua benda nak kena submit..lec pulak dengan tekun dan tawaduk nak buat kuiz lab test n kelas tambahan di saat akhir.. fuh.. memang nafas tersekat-sekat la terkejar sana sini.. but aku ni bagi la keja banyak mana pun still leh goyang2 kaki haha.. saje kan cari penyakit buat keja last minute huhu.. bukan pe aku xnak stress so aku buat pelahan2 and the finally siap dengan jayanya gitu...hehe..

ok balik pada topik.. sabtu ritu aku kua ngan sis n janet pergi Jitra.. korang nak tahu last aku gi Jitra masa bila masa sem 2 ko tau.. fuhh memang kuno aku terperap dalam hutan jek... sedih betul.. nak wat lagu mana xda sapa nak bawa gi jalan.. kalau sorang2 nak naik bas gi Jitra memang idak ler.. bagi student U kalau hujung2 sem ni mana ada sapa nak kua sangat ramai duduk dalam bilik study je.. but not me why? sebab aku dah xsanggup teperap dalam bilik lagi la wei... sedih je kan.. so hujung2 sem ni aku tetap nak kua jugak.. dahsyat jugak shopping semalam hihi.. ala beli barang makanan je.. hehe :p 

hilang la sedikit boring tu tapi bila balik kaki sakit sebab dah lama xjalan banyak.. haiyaa.. tapi puas hati la





uhhhh KFC lagi.. kiki saya memang penggemar KFC hihi  ^_^V






happy.. :)


No comments:

Post a Comment