ENJOY IT...

Monday 1 April 2013

~~SAHABAT SELAMANYA~~

Assalamualaikum...

weee keja banyaknya mid term assignment project wow inilah namanya pelajar tahun akhir dan di sini juga kita dapat kawan yang betul-betul sahabat. kenapa aku kata macam tu sebab bila semua sibuk akan terjadi perasaan pentingkan diri dan mendownkan orang sekeliling. so sebelum apa-apa terjadi baik kita elakkan diri untuk rapat dengan si polan itu ye.. dan kita jangan sesekali jadi seperti itu ewahh hahaha... sahabat ni adalah tajuk lagu najwa latif... hari itu aku ada whatsapp ngan member lama aku dia ada hantar lagu ni dekat aku mula-mula dengar macam biasa tapi bila baca balik lirik dia wow awesome la memang sesuai untuk sahabat selamanya gitu..

Lirik Lagu Sahabat - Najwa Latif

Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Sahabatku.

copy/paste lirik ~~ 


walaupun sahabat lain xda gambar dalam ni jangan berkecil hati anda sentiasa di hati husna ^_^

No comments:

Post a Comment