ENJOY IT...

Monday 22 April 2013

Mereka kawan saya...

Assalamualikum...

fuh petang-petang gini kalau tidur memang best tapi memandangkan aku ni jenis kalau tidur petang senja-senja gini.. kalau bangun mula la rasa nak nangis la apa la... so, untuk mengelakkan aku dari tidur ni baik aku update blog yang kadang timbul kadang tenggelam ni hehe.. memandangkan internet super best hari ini.. oh satu lagi hari ni aku tergerak hati nak guna broadband... aku guna broadband since sem 1 lagi tapi lately ni, jarang guna dah sebab aku ingat abang aku xbayar dah bil broadband aku.. tadi masa buka laci jumpa broaband cuba la guna eh boleh.. Ya Rabbi, sian along bayar setiap bulan tapi orang xguna kan..huhu... satu pembaziran yang besar tu.. so, sekarang aku dah boleh online 24/7 hehehe...lagha semua tu lagi bertambah malas aku nanti... 

ok back to the topic (aku kalau sembang suka lari tajuk je) huhu sembang sampai xjumpa titik... eh ok2.. ha hari tu masa balik umrah sampai-sampai je UUM pergi kelas member bagi tahu ada sesi fotografi untuk bacth kitaorang mengikut major.... it's ok la nasib diaorang tunggu aku kan hehe kalau x..mesti dalam majalah xda gambar aku wuuuu... diaorang buat 4 sesi mengikut major... kami major information management (IM) decide untuk pakai baju warna purple.. oyeay aku suka purple... so, pada hari kejadian tu sesi fotografi waktu petang.. so pergi la kelas hari tu major semua pakai purple... sampai lec pun tegur.. ok hari tu hari purple sekelas hehe.. seronok gak ambik gambar reramai ni.. comel yu'olls hehe...

ok dah malaih nak borak banyak-banyak nanti aku lari topik lagi hehe... jom nengok gambar kteorang yang super duper kiut hikhik..

dayah, sis, salmi, fiza, dila, aida, dan yana

















mereka ni yang paling rapat ngan aku.. oh sayang korang ketat2...




Din N Mirol... 

Din n Aida... korang husna suka ar tgk gambar ni macam laki bini gado haha...


senang nak sembang ngan Din ni boleh cakap Kedah pekat2 hikhik...

cer tengok gambar belakang tu hihi Aida nak bergambar..pulun lari..

ohhh sayangss... akan rindu saat ni lagi... nanti dah tua tengok blog ni balik... eh comeys nye kita muda2 dulu ek haha.. verangan sangat kan..hihi












ok settle... will miss this moment.. 

p/s... korang ingat tau kalau kahwin jangan lupa jemput ea hehe...
we chat bole, whatsapp bole, skype bole, lines bole, gmail bole, fb pon bole... ewah retis kau..hihi

No comments:

Post a Comment