ENJOY IT...

Wednesday 14 May 2014

Bad habit of me

Assalamualaikum

Oh well kite masih xkeja lagi u'olls huhu..tapi ada sesuatu yang nampak kita seperti berkerja adalah kite sekarang adalah seorang domestic engineer hahaha pengganti untuk suri rumah.. bombastik sangat kansss..

Ok back to the topics.. aku baru perasaan yang aku ni jenis tak pandai nak ekpresikan perasaan terhadap seseorang.. don't know why..tapi tu la hakikatnya.. even dekat mak sendiri pun aku xreti wei..kadang2 nangis dalam sujud tau... sedih sangat... ego aku setinggi apa pun aku tak tau... aku harap sangat orang sekeliling tau yang aku sayang dorang sangat2 cuma aku xreti nak show it about my feelings...

Tadi masa subuh lepas sembahyang aku dah berazam nak salam and cium mak lepas solat kata adik sayang mak sangat..tapi apa yang aku buat.. aku cuma salam n cium..mulut aku terkunci rapat jadi freeze je...so bad u'oull sedih tau huhu..

Sebab tu kalau aku suka or sayang seseorang aku akan pendam dan xkan sesekali luah sampaikan perasaan tu akan lenyap begitu sahaja... tapi perasaan tu xla penting sangat sebab orang tu tak penting pun.. tapi sedih sangat bila aku xpandai nak luahkan yang aku sayang ibu n family aku secara realiti....huhuhu

This video it maybe show my feeling that I'm really love my nieces and nephews . Tapi dalam video ni ada dua ja gambar anak sedara. Tapi hakikatnya acu sayang semua sgt2 tau.


No comments:

Post a Comment