ENJOY IT...

Tuesday 10 April 2012

MENJADI TETAMU ALLAH DI KOTA MEKAH


semoga satu hari nanti aku dapat melakukan ibadat di tempat ini

subahanaallah....
semakin hari semakin membuak2 untuk menjadi tetamu Allah di kota Mekah
duit boleh di cari tetapi masa yang ada tidak dapat di cari
walaupun sekali ingin sangat menjadi tetamu Allah di kota Mekah..
semoga di usia muda ku dapat mejejak kaki dan beribadah di kota suci Mekah..
tidak dapat mengambarkan perasaan yang semakin hari semakin mebuak untuk kesana
semoga dengan izin Allah aku dapat teman kan mak untuk kesana
aku ingin berubah menjadi lebih baik
menjadi tetamu Allah yang diredhaiNYA
doa ku setiap hari adalh untuk permudahkan urusan hidupku agar satu hari aku dapat menjejak kakiku di kota suci Mekah..
subhanaallah.. aku ingin sangat kesana..







No comments:

Post a Comment