ENJOY IT...

Tuesday 18 September 2012

dinner with coursemate~~~

Assalamualaikum..

hye guys... hari ni rasa macam nak tersenyum :) je.. you know why? hihi ada adik junior ni masa nak balik tadi selisih la ngan dia.. aku memang kalau jalan jumpa sapa2 aku senyum je kecuali kalau org indon ke somalia ke aku wat xtau je la.. masa selisih ngan adik tadi tue.. ekceli adik tu laki la..(uhkk tu yg gatal sikit hihi) tu yang wat aku lagi nak tersenyum... pas aku senyum kat dia.. terus dia tegur "kak husna" haih adik manjanye.. aduh cair sat.. haha tu je la...

dah2 back to the title.. ecece... malam tadi member coursemate ajak keluar makan malam... kteorg memang dah rancang lama pun nak gi keluar makan2 tapi disebabkan kami tersangat la buzy mengalah MPP.. so susah la cikit nak kuar.. semalam ada sedikit masa free keluar la kami berempat (aku, sis, dayah n aisyah).. kteorg rancang nak keluar dalam pukul 6.30 ptg sebab nak g makan steamboat kat Perlis rancang punya baek la konon alih2 gi makan kat changlun je huahua... nangis dalam hati :( macam2 la dugaan sebelum nak gi tue.. mula2 kereta xda.. dah pukul 8 lebih baru ada kereta then kereta minyak habis lak.. tunggu la abang tu hantar minyak lak... lama gak la.. alih2 dah pukul 9 kita terus decide gi makan kat changlun je la..

erm jadi la tue keluar la jugak kan.. hehehe... kteorg makan banyak la jugak tomyam, ikan siakap 3 rasa, kailan ikan masin, somtam (erkk betul ke eja dia tu), sotong udang masak apa ntah.. aku dah lapar tahap dewa so makan xingat pe la..hehe.. hakikat memang xmakan pedas pun dah lapar kebulur ni memang telan je la apa yang ada depan mata ni..hehehe...






No comments:

Post a Comment