ENJOY IT...

Monday 24 September 2012

TUHAN JAGA KAN DIA~~~~

Assalamualaikum....

hye korang... ngah wat pe tu?? ecece tajuk entry cik una ada maksud mendalam ke tu? eh2 ne da la.. saje je borinng la malam2 ni.. nak wat keja macam xda mood lak.. haih apa la teruk betul kan.. apa nak jadi la... ekceli tajuk entry tu sebenarnya tajuk lagu la kihkih.. first dengar lagu ni awesome la best sangat...ada maksud yang mendalam gitu..hihi...


LIRIK LAGU TUHAN JAGAKAN DIA   ~MOTIF BAND~
Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku
Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

No comments:

Post a Comment