ENJOY IT...

Sunday 9 September 2012

exciteddddd semua orang kan~~~~~

assalamualaikum.....

haaa... korang nak tau x?? sem ni aku dapat roomate baru... yuheeee... disebabkan k.wafa dah abis belajar so aku kena n wajib la dapat roomate baru.. aku bukan sapa2 nak dapat bilik untuk duduk sorang je... bermula nye dari semalam(8/9/2012) masa duduk dalam bas lagi aku dah berdebar2 nak tahu sangat sapa la roomate aku ni huhu... finally turun je dari bas terus ke pejabat register ambik kunci sume then tanya member yang jaga kunci tu.. 

aku: eh roomate husna sapa ye..
RA (member) : ohhh kenal x amira dia budak edu kaunseling... 
aku: eh2 ha xkenal la..hehe.. 
RA (member) : xpe2 dia baru je sampai..
aku : oo ea.. ok terima kasih

then aku kelam kabut je xsabar nak tengok roomate baru terus jalan cepat2 terus ke bilik... sampai bilik oo ni ke mira kenal la.. cuma xtau nama je...hehe

pas kemas2 barang.. sorang2 jiran bilik tanya eh sapa roomate baru husna... (almaklum la jiran bilik sume dah kenal aku sebab aku dapat bilik lama gak)..hehe.. then senior2 yang lama pun pakat tanya eh sapa roomate baru husna....jenuh menjawab semalam.. tipon mak pun tanya gak sapa roomate baru adik.. kawan2 pun tanya gak... hehe mungkin ramai dah tahu aku ni bila nak dapat benda baru ke perkara memang aku riuh je..hehe dah tu cerewet lak...

but now siapa roomate aku, aku xkisah pun.. asalkan sama2 dapat give and take.. baik ke buruk ke terima je seadanya.. sebab dalam dunia ni hidup kita bukan untuk diri kita je... kena sama2 dalam apa jua perkara baru la bahagia kan..


No comments:

Post a Comment