ENJOY IT...

Saturday 15 June 2013

Praktikum lahai

Assalamualaikum...

Mak ai lamanya tak update ni... buzy sangat kan.. exam lagi sekarang... dahsyat x dahsyat la.. bulan ni setiap seminggu aku balik rumah je hehe..ada gap je aku balik rumah hehe.. first time buat perangai gila ni.. sanggup naik bas yang banyak lompat2 tu... fuh ni pun first time update pakai tab.. erm ok gak... ingat kan susah.. lepas ni sambil jalan pun boleh update la kan hehe... dulu ingatkan susah kalau update guna tab ni... galaxy tab 10.1 samsung sangat best dan user friendly... *sesi iklan hiiii

Ok2 dah jangan melalut sangat ... masa xbanyak ni stdy pun ala kadar je lagi 3 paper nak perah otak ni.. ish...

Sebenarnya aku takut excited seronok teruja semua macam2 perasaan bila cakap pasal praktikum ni... dapat offer praktikum di Bandung sebab temuduga ritu lulus.. tanpa fikir panjang aku tolak.. huhu mak lebih penting kan.. jauh sangat.. harta yang bernilai sekarang mak je yang aku ada... huhu... tapi xpe aku percaya kita korban sesuatu benda yang kita sayang kita nk sangat InsyaAllah... Allah akan gantikan dengan lebih baik lagi...

Bermula sebagai wanita berkejaya ewahhhh hahaa... first time nak rasa alam kerja ni mestila verangan lebih kan...  15/07/2013 - 24/12/2013 tarikh praktikum... hooooo hopefully all be done and smoothly la kan..InsyaAllah...


yang terkini.. ok alhamdulillah.. dekat dengan rumah... banyak rintangan dan dugaan nak dapat tempat praktikal ni.. syukur boleh dekat dengan mak selalu..


buku log praktikum yang akan menemani selama 6 bulan...


Semoga segalanya dipermudahkan....



No comments:

Post a Comment