ENJOY IT...

Saturday 28 September 2013

LIFE OF PRACTICUM

Assalamualaikum...

fuhhhh (bukan mengeluh tetapi mahu lepaskan bebanan yang ada)... huhuhu praktikal sesuatu perkara yang mudah... kerja bawah orang memang mudah.. buat apa yang di suruh... but praktikal yang perlu mengikut pra syarat untuk lulus sangat terseksa... kena buat projek.. ok kalau buat projek such as program seminar aku gagah lagi TETAPI kalau kena buat projek atleast simple projek aku pengsan dulu.. haiyoo aku sejak azali xsuka coding bagai..kalau buat blog aku gagah lagi ni kena buat web.. hey create web sendiri... pengsan mak nok...hahaha... so untuk tidak mendown aku untuk patah semangat aku sentiasa motivasi kan diri sendiri yang aku boleh buat walaupun sekarang aku xnampak langsung jalan nak mula yang mana satu... sekarang rutin harian aku tidur pkul 9 malam... bangun 3 pagi... untuk mendapat segala semangat or mood untuk berfikir cari segala coding or apa saja yang boleh membantu aku... aiyoo ini baru degree macam mana nak sambung master kalau projek kecik tak dapat selesaikan penat la belajar 3 tahun tapi habuk xda... itu lah kata-kata untuk menaikkan semangat aku huhuhu....

but now.. aku enjoy dengan life praktikal aku sebab dikelilingi oleh orang yang baik-baik..sikap xpuas hati apa tu tolak tepi dulu sebab aku tak nak menambahkan segala masalah yang ada... sudah banyak benda yang selama ni aku tak tahu but now aku dah tahu... lebih mahir mungkin la bab kahwin hahaha.... hari-hari ada je masalah or hal-hal berkaitan perkahwinan di pejabat...

staff-staff pejabat.. k.nora..k.feri.. k.yah.. n ex student practical

member practical.. dinie..ikhwan...

ok sudah2.. jom sambung bercoding balik..

 much more love...

No comments:

Post a Comment