ENJOY IT...

Thursday 27 March 2014

Buku

Assalamualaikum....

     Memandangkan aku baru dapat baucer buku sebab apa dapat sebab aku xkonvo lagi..hehehe...maybe tahun ni last kot dapat baucer... hoyeee syok borong buku dengan menggunakan baucer sebab rasa puas sangat...tambah lagi kak aku bawa pergi Landmark Kulim..kedai buku Hasani..ya rabbi rambang mata yang syoknye guna baucer buku then dapat lagi baucer Hasani bagi..had fun betoi.... borong sakan la...tapi ada jugak buku yang eh bukan buku but novel yang aku nak tapi xda...

       Jiwa aku sekarang suka buku more yang motivasi or islamik..mungkin umur dah meningkat so rasa ilmu akhirat terlalu nipis senipis2nya.... so dengan pembacaan harap dapat membantu pengetahuan aku yang kadang2 kurang memuaskan bab agama ni.... it's not too late but kalau procastinate mungkin akan menjadi teruk... so belajar dan faham betul2..

    Sekarang tengah menunggu posmen xkunjung tiba sebab apa yang aku inginkan xsampai lagi... novel fatimah syarha ni sangat best sangat islamik. walaupun dalam keadaan bercinta berkasih sayang masih diterapkan unsur islamik supaya apa yang ingin disampaikan xlari dari syarak...novel aku ada wali susah sangat nak ada dekat kedai buku..so kena la beli online..xsabar nak baca....hehe.. dah duduk umah kan masa untuk membaca sangat la banyak... so sila la habiskan baca buku yang ada... sebab nanti boleh borong buku lain pulak hihi


No comments:

Post a Comment