ENJOY IT...

Monday 16 July 2012

novel ~~~

Assalamualaikum...


hye2... readers sekalian.. sihat ke?? entry kali ni mengenai novel... antara korg2 semua mesti ada yang suka baca novel kan2... hehe.. sama la ngan aku gak.. suka gak baca kalau da masa terluang... dulu bukan kemain xsuka novel ni.. tengok sebelah mata pun x... sekarang pantang gi kedai buku mesti novel yang di cari dulu... so mak or akak aku mesti sentiasa sponsor aku untuk beli novel kihkih....

sekarang koleksi novel aku dah makin bertambah... masa hari lahir aku baru2 ni  pun aku dapat 2 buah novel dari akak aku... tajuk dia "di atas sajadah cinta" dan "dalam mihrab cinta" novel ni berkisah kan cinta islamik sikit.. mula2 tengok tajuk macam xbest je.. betul kata pujangga kan "don't judge by it's cover" rigth? dah mula baca... huh dah makin jatuh cinta dengan buku tu... best sangat... dia lebih memberi motivasi kat kita ni.... aku cadang kan korang beli lah novel tu ea.. kalau nak pinjam pun boleh kat aku... tapi jaga baik2 tau.. aku sayang sangat2 ngan buku2 aku ni...

 

then, sebelum balik umah masa cuti semester baru2 ni aku ada beli novel "suami aku ustaz" walawey.. best kot novel ni... huh dulu kan aku kalau baca satu novel hampir 3 bulan baru habis.. mana x nye.. sehari 2 or 3 mukasurat je aku baca... tapi novel suami aku ustaz tu xsampai seminggu dah bis.. memang pulun aku baca hehe.. sebab best ~ ~... dia bukan pasal cinta sangat ... dia lebih cita pasal perkahwinan dalam islam.. cinta selepas nikah.. oh2 so sweet hehe... berangan sat....~~~~ hihi....


seronok kan membaca ni.... akak aku didik anak dia dari umur berusia 3 bulan lagi untuk membaca ni... kat umah dia lebih 3 ribu buah buku yang dia kumpul n beli.... dah macam library umah dia aku nengok.... setiap bulan mesti dia akan bawa anak2 dia pergi kedai buku..... so kalau aku ikut aku pun akan sambar beberapa buku gak... membaca kan jambatan ilmu.. so jom kita membaca...


sumber gambar: abg google =)

No comments:

Post a Comment