ENJOY IT...

Saturday 19 May 2012

BBQ TIME...

assalamualaikum

hoho.. minggu ni minggu makan je.. asyik2 event makan je.. demok la aku kan...mak kata xpe makan selagi mampu.. nanti balik umah diet xpayah makan.. sebab kalau dekat rumah duduk ngan mak je lau masak xberbaloi so makan je apa yang ada.. hukhuk.. semalam terjadilah satu event yang di rangcang oleh my ex-pres..dia create satu event untuk meraikan mantan2 JKPS.. JKPS stand for jawatankuasa kepimpinan dan pembangunan siswa... aku bernaung di bawah organisasi tersebut selama setahun.. sangat best berkeja dengan akak n abang senior dan juga rakan2 yang lain.. we're like one happy family... banyak benda dah aku belajar.. dari jawatan kecik hingga sampai satu tahap dah boleh handle program sendiri tapi masih di bawah kawalan senior2 dan majlis tertinggi.. program besar yang aku pernah handle dengan menjayakan satu bakti siswa.. di kampung aku sendiri.. mungkin bagi orang lain biasa2 je.. tapi bagi aku sendiri adalah sangat2 bermakna.. sebab dekat situ aku belajar banyak benda.. hampir 80% aku lakukan sendiri.. naik turun pejabat minta keizinan jumpa VVIP minta sponsor.. muka tebal malu macam2 ada tapi dengan semangat nak buktikan aku boleh.. aku sanggup buat semua tu walaupun ada ketika kena marah.. nangis jangan di tanya la.. beban keja bertimbun tapi akhirnya alhamdulillah berjaya dengan jayanya.. berbalik pada BBQ tu.. semalam dengan gigihnya aku k.wafa praba k.ila n nizam.. pagi2 orang lain xbangun lagi kami gigih pergi pasar untuk beli barang2 untuk bbq.. ayam ikan sosej rencah2 bagai.. balik pasar siang ikan basuh ayam pastu perap semua tu.. semuanya handmade seronok wat keja ramai2.. sedihnya sem depan k.wafa praba chun wei semua tu dah xda..huhu.. harap ukhwah yang terjalin xkan putus sampai sini je.. dekat sini kteorang xpernah bezakan agama ke apa ke.. kita still anggap macam satu keluarga.. susah senang jatuh bangun kteorang sama-sama.. bahagiakan .. semoaga akak-akak dan abang-abang senior kteorang berjaya diluar sana selepas ini.. bagi dapat keja cepat2 then jangan sesekali lupakan kteorang okey hihi... 

ikan..nyumm

sosej..


ayam..dapnye...


fakhri hidupkan api...


praba n abg im.. bakar ayam.. api membara


di dapur.. pompuan goreng bihun








chun wei.. suke bergambar hehe


ikan dibungkus..


asap pedih mata..



kejutan buat syu...belated brthday la.. sebab brthday dia 12hb 5.. sambut terlewat sudah,,,








kerjasam tu penting.. enjoy it!!!


makan2...


fika n syu


tika n fakri


k.wafa n puan aisyah..


k.ila n vyone


chun wei n kiong





ayam hampir abis..


bakar praba..hukhuk


kipas jgan x kipas hehe





tika n husna


kipas k.wafa hihkhik


finally.. selamat sudah.. erkkk kenyang alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment