ENJOY IT...

Saturday 19 May 2012

tamat suda... ko-k..

assalamualaikum..

alhamdulillah... tamat sudah ko-k selama 4 semester... ko-k PEMBANGUNAN MASYARAKAT kumpulan F... segalanya berakhir semalam setelah 4 semester di harungi... lega rasanya sebab lepas ni setiap hari sabtu boleh berehat secukupnya.. ewah.. bermaksud sem 5 n sem 6 aku dah da 2 hari cuti dalam seminggu.. sebelum ni hanya cuti hari jumaat je....hooorey... so lepas ni boleh dah join program hari sabtu tanpa surat pelepasan ko-k.. xperlu takut untuk ponteng dah.. yang lebih best boleh la balik umah hujung minggu... bahagianya.. syukur alhamduillah.. ko-k aku pembangunan masyarakt means.. ko-k yang lebih relaks xperlu kawad ke apa ke..duduk tengah panas2 hehe.. masa sem 1 dulu ko-k aku hanya di dalam dewan kuliah je.. so kteorg setiap minggu akan buat aktiviti dalam kumpulan.. sangat2 lah best.. main mcm2 game.. wat pertandingan gubahan la.. reka bentuk guna barang2 terpakai.. macam budak2 pun ada time tu tapi xkesah lah yang penting kteorang semuanya happy... sem 2.. kteorang dah kena wat KLK means kegiatan luar kampus.. hoho.. best sangat sebab kteorg pergi rumah anak yatim..huhu.. dekat situlah aku dan rakan-rakan mendekati adik-adik yang telah kehilangan ibubapa.. sedih memang sedih kecil2 dah kena berjauhan dengan keluarga.. tapi aku bangga dengan adik-adik tu sebab dorg punya semangat yang sangat kuat untuk tempuhi hidup ini.. sem 3 KLK kteorang buat dekat rumah orang tua.. masyaAllah.. masa langkah pertama masuk permis orang tua tu rasa sangat sedih.. kteorg semua rasa sgt2 insaf.. dan bertekad pada diri walau apa pun terjadi tak kan sesekali hantar ibubapa dekat rumah orang tua... sedih sangat tengok warga emas yang ada dekat situ.. dorg mengadu asyik nak balik je.. nak duduk umah sendiri.. kesian sangat..apa yang mampu kami buat hanya mengembirakan mereka dan menyelami perasaan mereka.. tapi hanya seketika saja..sem 4 or final sem untuk ko-k kteorg hanya join integrasi je.. xda apa sangat sem 4 ni.. lebih dalam dewan kuliah.. buat pembentangan individu.. sem 4 baru ada assignment.. kteorg kena cari artikel mengenai masyarakat olah balik dalam bentuk power point , bentangkan dalam kelas then wat summary or ulasan artikel tersebut.. mudahkan ko-k pembangunan masyarakt.. kteorg batch terakhir untuk ko-k tersebut lepas ini ko-k ini ditukar nama kepada pembangunan keluarga dan wanita pulak.. semalam enjoy jugak sebab jamuan.. see minggu ini memang minggu makan aku.. hari2 aku makan besar rezeki.. alhamdulillah...semalam jamuan agak mewah la..  kek yang besar nasi ayam nauget sosej, jajan lagi... terima kasih pada ajk2 yang bersusah payah dalam menjayakan jamuan tersebut.. good job dearest.. much love la..hihi... ahli kumpulan kumpulan F ada seramai 38 orang.. walaupun aku xkenal ingat nama semua tapi kalau jumpa kat luar rasanya masih kenal muka2 dorg.. group aku semuanya sporting.. member rapat aku sepanjang 4 semester ko-k ini hanay 5 orang je.. apa2 aktiviti kteorg akan satu kumpulan.. rasa sangat serasi dengan dorg ini.. walaupun adakala tergaduh tapi lepas tu mesti baik balik.. adik aku naufal n najwa.. k.ida mizah n tika.. dorg sgt baik.. kalau da masalah orang yang selalu aku luahkan naufal la..hehe.. dia senang untuk berkongsi masalah..k.ida sangat2 la matured.. dia lebih memahami.. senang nak wat kawan.. tika lebih pendiam tapi senang untuk berbincang.. banyak idea yang berguna.. mizah jenis yang berani n serba boleh.. n najwa sangat lah pandai.. kalau nak wat keja mesti nak cepat siap n perfect.. kalau boleh nak cite seorang2 rakan ko-k ni tapi kurang mengenali sangat.. tapi yang pasti semuanya baik2.. aku suka sangat kwan ngan korg.. korg macam dah satu kepala ngan aku la.. suka gelak suka gosip2 hikhik... keep in touch our memories... love hug u all so much.. will miss u all...


tadaa ni la kek.. sedap sgt..


ni kawan2 yg sangat baik.. sporting abis la..


ni pun sama kawan aku... yg hujung tu nama dia cun..
 cun terima kasih halalkan duit yg husna pinjam beli ais tu ea hihi...


sesi potong kek..


wawa..giler gambar.. hehe 











ni lau xsilap rasanah kan.. baik sgt orgnye..


najwa n naufal.. 


buruknye muka hehe


husna, k.ida n tika..


we again..


and again



ok and again


finally.. sorok belakang naufal untk menampakkan kurus hehe


p/s... sori sebab xbyk gambr yg lain.. huhu... niat dihati nak ambik gambr ramai2 tapi xberkesempatan...


No comments:

Post a Comment