ENJOY IT...

Thursday 17 May 2012

hoho exam hampir tiba...

assalamualaikum..

entry kali ini untuk mengingatkan aku bahawasanya peperiksaan hampir tiba.. hoho jam kat lappy aku dah menunujukkan pukul 2.54 pagi.. mata ni masih tak boleh tidur lagi..sadis la.. teringtkan exam la teringat macam2.. hey.. exam2.. selalu buat aku berdebar je.. lagi 2minggu nak abis study tapi assgment lagi 7.. apa dia?? TUJUH lagi oke.. hey macam apa lagi.. pulun husna pulun.. huhu...jadual exam dah kua dah.. dengan bangganya aku tidak dikenakan sebarang bar hehe.. bagus aku.. selalu g kelas walaupun kua kelas zero je.. atleast g kan.. aku xsuka ponteng kelas dari sekolah lagi.. ye la mak akak aku garang2 lau sekaliponteng kelas mau kena marahnya.. so masukU memang takut la nak ponteng.. tapi kadang2 terponteng gak kalau sakit.. moh kita tengak jadual exam aku huh dahsyat.. cantik tarikh2 dia.. lewat lak abis.. xpasal2 cuti lambat lau x lama dah aku g bercuti ngan mak aku huhu sedih lagi la.. tapi disebabkan keprihatian mereka postpone la bercuti n tunggu aku betul2 cuti.. tocey2 hikhik....


jadual aku ni.. aku wat wallpaper lappy aku.. untuk memberi kesedaran dekat diri sendiri bahawa exam xlama je lgi ni hihi

No comments:

Post a Comment