ENJOY IT...

Monday 18 June 2012

kenangan terindah ~

assalamualaikum...

erm semua orang akan melalui apa yang aku lalui semalam.. perkenalan selama setahun setengah sangat2 bermakna buat aku.. berpisah with someone yang banyak mengubah aku.. banyak bimbing aku.. banyak beri tunjuk ajar, aku rasa sangat di hargai.. rasa sangat bermakna hidup ni, waktu aku sedih telinga bahu dia menjadi tempat aku luahkan semuanya.. tiada rahsia antara kami.. kasih sayang dia lebih dari seorang sahabat.. lebih kepada adik dan kakak... segala perit aku semua nya pulih di sebabkan kata-kata semangat dia.. kuatnya aku sekarang sebab bantuan dia.. bersyukur sangat kerana mengurniakan aku seorang kakak yang sangat baik.. sangat mulia bagi aku.. sikap dia yang rendah diri, peramah, ceria, lemah lembut akan buat semua orang senang untuk berkawan...

alhamdulillah.. terima kasih akak.. terima kasih sangat2 untuk segala-galanya.. mak husna pesan kenang daku dalam doaMU...(hihihi..)


29/02/2012.. detik2 perit nya hidup... akak kasi husna kad n hadiah ni buat husna tersedar dari mimpi ngeri husna.. akak pulihkan semangat husna.. terima kasih akak.. sangat2 bermakna kata2 akak tu.. sayang akak


kejutan besar buat husna semalam... akak sangat romantik la hehehe terharu husna.. akak adiahkan seekor bear untuk teman husna huhu.. husna akan jaga bear ni baik2.... 


sayang sangat2


now husna dah ada 3 ekor...huhu


sekeping kad buat akak dan hadiah yang xseberapa harap akak suka.. semoga kenangan perit suka duka kita tesergam indah dalam hati kita buat selama-lamanya... sayang akak sampai bila-bila...

terima kasih tak terhingga halalkan segal-galanya  
(syarifah nuralia wafa bt syed tariq wafa)


hubungan semasa manusia hanya di pisahkan oleh kematian....








No comments:

Post a Comment