ENJOY IT...

Tuesday 19 June 2012

vanila coklat

assalamualaikum..

oooyeee  dah 4 paper exam lagi 3 hoho xsabar nak cuti nak tgk muka mak hari2 nak dengar mak leter hari2 hehe.. oh bahagianya... VANILA COKLAT... erm sedapnya ais krim... suka sangat tengok cite vanila coklat.. sepanjang cite aku senyum.. dan membuatkan aku tersenyum sepanjang masa.. hoho gile ke apa kan.. hahaha,,, aku suke sangat3 infinity oh tipu la kan.. pe2 pun memang suka sangat tengok.. dalam banyak2 cite yang aku dah tengok cite ni aku ulang banyak kali.. xboing pun.. akan buat aku bertambah senyum n senyum hehehe :) ... obsesnye.... 

amir n zara sweetnya..  kawen masa study lak tu.. dari xsuka jadi bertambah sayang.. bercinta lepas kawen.. oh sangat sweet macam madu.. bahagianya... nak gak macam tu.. oh berangan suda... ok2 dah xmau berangan back to normal.. tapi aku still tersenyum bila amir kata kat husna eh2 ops kat zara hehehe you're mine!!!! oh luluh jantung ku...



amir asyaraf!!! oh ensem!!


zara aisyah!! natural beauty

No comments:

Post a Comment