ENJOY IT...

Tuesday 19 June 2012

kuatkan hati

assalamualaikum

huh benda yang aku xsuka buat aku buat hari ni.. sekian lama aku xbuka external aku tu.. dulu kalau boleh setiap hari aku buka.. banyak benda tersimpan dalam tu terlalu banyak kenangan dalam tu.. terjadinya satu perkara dalam hidup ni aku dah xberani buka.. aku hanya simpankan external ni dalam laci je.. kalau boleh tengok pun xnak.. aku takut teringat benda2 yang sememangnya aku xnak ingat.. tapi bila teringat satu ayat ni.. tabahkan hati ku buka jugak walaupun kalau ikutkan hati mahu format je balik.."orang yang takut pada perubahan adalah orang yang paling xbahagia"  untuk mengecapi kebahagian perlu lalui suka duka perit kehidupan agar suatu hari nanti kita ketemui kebahagiaan kita lebih menghargai dan mensyukuri nikmat Allah ni....


so start from now aku xperlu takut lagi perlu kuatkan hati.. kenangan bia jadi kenangan.. sejarah dalam hidup xperlu di ulangi.. bia yang terjadi adalah mimpi ngeri...

No comments:

Post a Comment